Jak rosną warzywa?- Siejemy! Już marzec!



Od kilku dni siejemy wszystko co się da.. Pomidory- 10 rodzajów (chyba mnie pogięło, a jeszcze dokupiłam czarne koktajlowe), sałaty, musztardowiec, paprykę, cebulę- na szczypior, pietruszkę na natkę. Pokroiłam też imbir i wsadziłam do ziemi.. czekam czy wyrośnie..

A tak to wygląda:
Papryka, Musztardowiec, sałaty:

 Popikowałam selera naciowego.

 Pomidorki wybujały- za duża temperatura była...przeniosłam w zimniejsze miejsce.



No dobra, przesadziłam  z pomidorami- ale.. zrobię keczup, przeciery, soki, pomidorki gotowane w przecierze i ususzę i zamknę w oleju... Sałaty zawsze mam lodową, masłową i czerwoną. Więc nie tak wiele..Może dokupię coś nowego..
W ramach projektu Mały Przyrodnik

Share on Google Plus

About Admin

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli napiszesz parę słów, czy podoba Ci się materiał, artykuł itp.